Logik Seorang Suami

Seorang Suami dan Isterinya tengah menghadiri perbicaraan perceraian mereka. Dalam perbicaraan itu hakim akan memutuskan siapa yang mendapat hak bela anak. Sambil berteriak histeria dan melompat - lompat si isteri berkata :

“Yang Mulia, Saya yang mengandung, melahirkan bayi itu ke dunia dengan kesakitan dan kesabaran saya !! Anak itu harus menjadi hak asuh Saya !! ”

Hakim lalu berkata kepada pihak suami:

“Apa pembelaan anda terhadap tuntutan isteri Anda”

Si Suami diam sebentar, dengan nada datar ia berkata :

“Yang mulia… Jika saya memasukkan wang ke mesin minuman Coca-Cola, mesinnya BERGOYANG SEBENTAR, dan minumannya keluar, menurut Tuan Hakim… Minumannya milik Saya atau Mesinnya?”

No comments:

Post a Comment

Penafian

Team Lawak Jenaka Online Ingin Menyampaikan Permintaan Maaf Yang Sebesar-besarnya Kepada Semua Pemilik-pemilik Artikel Lawak Jenaka Di Dalam Blog Lawak Jenaka Online Ini.

Semua Artikel Lawak Jenaka Diterima Dari Pengunjung & Peminat Blog Lawak Jenaka Online.

Team Lawak Jenaka Online Tidak Melakukan Plagiat Terhadap Blog-blog Lain.

Letakkan URL Anda.