Kisah Ngeri KLCC

1. Lif bergerak ke tingkat atas walaupun lelaki itu menekan G kerana lif itu > dalam perjalanan ke tingkat 56 untuk mengambil perempuan cantik itu yang ‘memanggilnya’ terlebih dahulu. Si lelaki pula ketika menunggu di luar pintu lif telah menekan kedua-dua iaitu butang untuk ke atas dan turun ke bawah. Sebab itulah lif berhenti bila tiba ke tingkat 40, sebelum teruskan perjalanan ke tkt 56.

2. Perempuan cantik tu pun pekerja di KLCC tu juga. Lelaki tu tak pernah tengok sebab dia tak pernah pun ke tingkat atas sebelum ni dan pernah terserempak pun dgn perempuan tu sbl ni.

3. Bau harum semerbak tu, adalah hasil bau wangian (perfume) yang dipakai oleh perempuan tu.

4. Pukul tiga tu bukanlah pukul 3 pagi tetapi 3 petang. Memang orang dah tak ada kerana hari tu hari Sabtu, kerja separuh hari.

5. Aaa…. bab kenapa lif tu berhenti di tkt 18. Itu lelaki tu pun tak pasti > kenapa. Katanya, mungkin kebetulan, mungkin ada masalah gangguan letrik, atau pekerja sedang baiki lif….. entahlah… aku pun tak tahu. Katanya > lagi “Kalau aku tahu sebabnya, tentulah aku tak alami peristiwa lucu ni. Bodoh….

No comments:

Post a Comment

Penafian

Team Lawak Jenaka Online Ingin Menyampaikan Permintaan Maaf Yang Sebesar-besarnya Kepada Semua Pemilik-pemilik Artikel Lawak Jenaka Di Dalam Blog Lawak Jenaka Online Ini.

Semua Artikel Lawak Jenaka Diterima Dari Pengunjung & Peminat Blog Lawak Jenaka Online.

Team Lawak Jenaka Online Tidak Melakukan Plagiat Terhadap Blog-blog Lain.

Letakkan URL Anda.