Anak Ajaib

Andi adalah seorang anak kecil yang masih kecil, lurus dan jujur. Suatu hari ia sedang bermain bersama kawannya.

Ari: "Ayahku selalu bilang aku adalah anak yang istimewa kerana aku dilahirkan pada 09-09-1999 sembilan tahun setelah orang tuaku menikah"

Ati: "Aku juga, aku disebut anak bertuah kerana dilahirkan
2 tahun setelah pernikahan orang tua aku tepatnya 08-08-1998″
Andi: (Tidak mau kalah) "Ayahku cakap aku anak ajaib, bayangkan saja aku lahir tahun 07-07-1998!"

Ari: "apa yang ajaib? kan angkanya tak sama?"

Andi: "Memang tapi orang tuaku menikah tahun 1999, ajaib kan ?

No comments:

Post a Comment

Penafian

Team Lawak Jenaka Online Ingin Menyampaikan Permintaan Maaf Yang Sebesar-besarnya Kepada Semua Pemilik-pemilik Artikel Lawak Jenaka Di Dalam Blog Lawak Jenaka Online Ini.

Semua Artikel Lawak Jenaka Diterima Dari Pengunjung & Peminat Blog Lawak Jenaka Online.

Team Lawak Jenaka Online Tidak Melakukan Plagiat Terhadap Blog-blog Lain.

Letakkan URL Anda.