Macam-macam ada: Buat Anda Tersenyum

Seorang tuan punya ZOOO risau gorilanya mati,kerana ia ada tarikan paling kuat Zoo tersebut..Suatu hari dia mencari akal dengan meminta seorang pemuda bernama ...JEBON...bekerja untuknya dengan memakai pakaian menyerupai gorila dan duduk dalam kandang...Apa lagi JEBON dapat good offer...dan terima lah..Untuk menujukkan ia benar-benar sekeor gorila, dia pun bergayut-gayut di keliling kandang. Tiada seorang pun perasaan bahawa gorila palsu..Suatu hari dia memanjat kandangnya dengan lebih tinggi hingga masuk ke kadang sebelah ada harimau..
Orang ramai yang menyaksikan bersorak lebih gemuruh kerana kelihatan harimau sudah mula naik minyak..Tiba-tiba gorila tersebut tergelincir dan jatuhhhhh..ke kandang harimau...KANTOI... si JEBON kata...Harimaun mendekati gorila berkenaan dan menindihnya...Gorila tersebut menjerit...TOLONG....TOLONG....TOLONG....Suasana semakin gamat kerana orang ramai mahu melihat bagaimanan gorila berjuang menentang harimau..
Tiba-tiba harimau menutup mulut gorila berkenaan dan berkata ""Woooiiii...diam laaaaa....Kau nak kita sama-sama kena BUANG KEJA KER???
JADI JANGAN MELENGEHKAN MASA...WOOWWWWWWW APA BACA LAGI...PERGI LAH
BUAT KEJA....NANTI PULAK KENA BUANG KEJA...SIAPA YANG SUSAH YOU JUGAK...

Koleksi Lawak Hangat

No comments:

Post a Comment

Penafian

Team Lawak Jenaka Online Ingin Menyampaikan Permintaan Maaf Yang Sebesar-besarnya Kepada Semua Pemilik-pemilik Artikel Lawak Jenaka Di Dalam Blog Lawak Jenaka Online Ini.

Semua Artikel Lawak Jenaka Diterima Dari Pengunjung & Peminat Blog Lawak Jenaka Online.

Team Lawak Jenaka Online Tidak Melakukan Plagiat Terhadap Blog-blog Lain.

Letakkan URL Anda.