PERCUMA - Cara Promosi Menggunakan Email

Gaya mempromosi menggunakan email, ramai yang suka cara ini. Saya lihat sekarang ini melambak email SPAM. Jika saya buka sahaja akaun email saya, kadang2 penuh dengan email SPAM.

Tidak tahu apa itu email SPAM? ini contohnya :



-->> Ketahui teknik menggunakan email yang betul disini <<-- Itulah cara orang malas dan tidak beretika. Adakah anda seperti itu juga? Saya harap jika anda pernah membuat seperti itu, selepas ini janganlah melakukannya lagi. Tidak elok dan tidak disukai oleh owner email. Jika anda lakukan seperti itu, adakah anda akan dapat hasil yang lumayan?

Berapa ribu yang anda dapat dengan menggunakan teknik seperti itu? saya rasa kena marah adalah. hehe..

Jika anda berminat untuk ketahui cara yang bertul didalam menggunakan teknik pemasaran email, anda boleh download panduan percuma di

"Teknik Pemasaran Email".


Percuma sahaja, anda tidak perlu bayar walaupun 1 sen.

Nanti anda akan ketahui betapa hebatnya teknik pemasaran email ini.
Downloadlah sekarang kerana akhir bulan ini iaitu pada 31 Jun 2009.

Download Disini..

Selepas 30 Jun 2009, ianya sudah tiada dan anda juga yang rugi nanti. Percuma sahaja untuk mendapatkannya.

No comments:

Post a Comment

Penafian

Team Lawak Jenaka Online Ingin Menyampaikan Permintaan Maaf Yang Sebesar-besarnya Kepada Semua Pemilik-pemilik Artikel Lawak Jenaka Di Dalam Blog Lawak Jenaka Online Ini.

Semua Artikel Lawak Jenaka Diterima Dari Pengunjung & Peminat Blog Lawak Jenaka Online.

Team Lawak Jenaka Online Tidak Melakukan Plagiat Terhadap Blog-blog Lain.

Letakkan URL Anda.