Mutiara kata Vs Aku kata

1)Wanita mempunyai 3 macam air mata... air mata kesedihan,air mata
ketika ketidaksabaran dan air mata kebohongan - Anonim

Aku kata : Manusia mempunyai 3 macam air mata..iaitu air mata
air,mataair (kekasih) dan air mata kucing (yg sedap di minum ha..ha..)


2)Semakin banyak anda bekerja,semakin banyak anda belajar - Anonim

Aku kata : Semakin banyak anda 'kena' buat kerja,semakin banyak
kemungkinan anda akan menjadi kurang ajar... .


3)Air susu ibu manusia adalah untuk bayi manusia dan air susu sapi
adalah untuk anak sapi - Paul Gyorgy

Aku kata : Air susu lembu (Dutch Lady) adalah untuk bayi manusia dan
juga untuk bayi lembu tetapi sapi punya susu,Dutch Lady dapat nama...


4)Akal itu laksana payung,ia tidak berguna kalau tidak terbuka -
Anonim

Aku kata : Akal itu laksana payung terjun,akan matilah kita kalau ia
tak terbuka atau berkembang di saat kecemasan...


5)Selama manusia ada,selama itu pula ada manusia yang tidak
berakhlak - Tactitus

Aku kata : Selama citer 'Tiga Abdul' ada,selama itu juga akan ada
manusia yang tidak melanggar amanah bernama Suleiman 'Akhlak'ken...

No comments:

Post a Comment

Penafian

Team Lawak Jenaka Online Ingin Menyampaikan Permintaan Maaf Yang Sebesar-besarnya Kepada Semua Pemilik-pemilik Artikel Lawak Jenaka Di Dalam Blog Lawak Jenaka Online Ini.

Semua Artikel Lawak Jenaka Diterima Dari Pengunjung & Peminat Blog Lawak Jenaka Online.

Team Lawak Jenaka Online Tidak Melakukan Plagiat Terhadap Blog-blog Lain.

Letakkan URL Anda.